Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο "Τι να κάνετε όταν διαπιστώσετε ότι δεν έχετε ρεύμα (βλάβες)" υπάρχει στο ιστολόγιο DeiNews:
- Ελέγξτε τις ασφάλειες και τη λυχνία ένδειξης ηλεκτρικού ρεύματος του γενικού πίνακα
1) Αν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι το ρεύμα φθάνει στο γενικό πίνακα και ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στην εσωτερική σας ηλεκτρική εγκατάσταση, για την οποία θα πρέπει να συμβουλευτείτε ηλεκτρολόγο.
2) Αν δεν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι δεν φθάνει ρεύμα στο γενικό πίνακα, οπότε θα πρέπει να ελέγξετε αν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα.
-Ελέγξτε εάν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα
Αν δεν έχουν ρεύμα, τότε πρόκειται για γενική διακοπή ρεύματος η οποία θα αποκατασταθεί με ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.
Αν όμως τα άλλα ακίνητα έχουν ρεύμα ενώ το δικό σας ακίνητο δεν έχει, τότε θα πρέπει να ελέγξετε αν έχει «πέσει» η ασφάλεια ή ο μικροαυτόματος διακόπτης που προστατεύει τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ.
Αν ο μετρητής σας δεν έχει μικροαυτόματο διακόπτη επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας
-Ελέγξτε την ασφάλεια ή το μικροαυτόματο του μετρητή σας
Αν ο μετρητής σας έχει ασφάλεια και έχει τακεί («καεί»), θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.
Αν ο μετρητής σας έχει μικροαυτόματο διακόπτη, δοκιμάστε να τον επανοπλίσετε με τον μοχλό που υπάρχει γι’ αυτό το λόγο στο κιβώτιο του μετρητή.
Αν υπάρχει παραθυράκι στο κιβώτιο, απλά οπλίστε («σηκώστε») το μικροαυτόματο. Ελέγξτε εάν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας
Αν δεν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας, τότε μετά το πέρας της ημερομηνίας πληρωμής ο Προμηθευτής σας ειδοποιεί για την διακοπή ρεύματος που προτίθεται να πραγματοποιήσει. Στη συνέχεια, η διακοπή γίνεται χωρίς άλλη ειδοποίηση. Εξοφλώντας το οφειλόμενο ποσό σε οποιοδήποτε Κατάστημα του Προμηθευτή σας, η επανασύνδεση γίνεται την ίδια ημέρα.
Το υπόλοιπο άρθρο εδώ .
- Ελέγξτε τις ασφάλειες και τη λυχνία ένδειξης ηλεκτρικού ρεύματος του γενικού πίνακα
1) Αν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι το ρεύμα φθάνει στο γενικό πίνακα και ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στην εσωτερική σας ηλεκτρική εγκατάσταση, για την οποία θα πρέπει να συμβουλευτείτε ηλεκτρολόγο.
2) Αν δεν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι δεν φθάνει ρεύμα στο γενικό πίνακα, οπότε θα πρέπει να ελέγξετε αν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα.
-Ελέγξτε εάν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα
Αν δεν έχουν ρεύμα, τότε πρόκειται για γενική διακοπή ρεύματος η οποία θα αποκατασταθεί με ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.
Αν όμως τα άλλα ακίνητα έχουν ρεύμα ενώ το δικό σας ακίνητο δεν έχει, τότε θα πρέπει να ελέγξετε αν έχει «πέσει» η ασφάλεια ή ο μικροαυτόματος διακόπτης που προστατεύει τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ.
Αν ο μετρητής σας δεν έχει μικροαυτόματο διακόπτη επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας
-Ελέγξτε την ασφάλεια ή το μικροαυτόματο του μετρητή σας
Αν ο μετρητής σας έχει ασφάλεια και έχει τακεί («καεί»), θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.
Αν ο μετρητής σας έχει μικροαυτόματο διακόπτη, δοκιμάστε να τον επανοπλίσετε με τον μοχλό που υπάρχει γι’ αυτό το λόγο στο κιβώτιο του μετρητή.
Αν υπάρχει παραθυράκι στο κιβώτιο, απλά οπλίστε («σηκώστε») το μικροαυτόματο. Ελέγξτε εάν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας
Αν δεν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας, τότε μετά το πέρας της ημερομηνίας πληρωμής ο Προμηθευτής σας ειδοποιεί για την διακοπή ρεύματος που προτίθεται να πραγματοποιήσει. Στη συνέχεια, η διακοπή γίνεται χωρίς άλλη ειδοποίηση. Εξοφλώντας το οφειλόμενο ποσό σε οποιοδήποτε Κατάστημα του Προμηθευτή σας, η επανασύνδεση γίνεται την ίδια ημέρα.
Το υπόλοιπο άρθρο εδώ .
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου